همیشه دور
نوشته شده توسط : یلدا

مي گذره از کنار من نگاهِ سردي تو چشاش


يه جور نگام ميکنه که انگار غريبه ام براش


ميره و تنهام ميذاره مثلِ هميشه پشت سر


توي دلم بهش ميگم وايسا نرو منم ببر


خيلي دلم تنگه براش حيف که نميفهمه نگاش


به رفتنش زل ميزنم گريه ام ميشه بازم فداش


راهشُ پيدا ميکنه پشت نگاه اولم


گم ميشه تو ستاره ها مسافر راز دلم


اي هميشه دورِ قلبم داري ميگذري جدا شي


کاري کن که بعدِ امروز ديگه آرزوم نباشي


دست رو دست گذاشتي باختيم من و تو اول راهُ


تو رو از کي پس بگيرم وقتي ميشکني دلم رو


برو هميشه با مني مثل عطر تو نفسات


اگه يه وقت دلت گرفت بدون دلم تنگه برات


بازم هواي گريه هاست برو منُ صدا نکن


خداحافظ مهربونم پشت سرُ نگا نکنِ





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 14 / 4 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: